четвъртък, 5 януари 2012 г.

Да се върнем за момент в 2011 година

При мен годината започна малко след средата (от фотографска гледна точка), а в блога започнах да публикувам едва в края й.За това доста се чудих дали да напиша тази публикация.В крайна сметка тя е факт и в нея са публикувани някои от кадрите, които направих през годината.

Краят на Август ме завари на северното ни черноморие, което не бях посещавал до сега и останах приятно изненадан.

Успях да съчетая три приятни неща наведнъж.Да гледаш и снимаш изгрева, с най-любимия човек до себе си.

Посетихме и нос Калиакра, не си го представях толкова дълъг и впечатляващ.А и още нещо, ако ходите там не пускайте пари в бинокъла!НЕ РАБОТИ :)



Края на септември ме завари в района около град Мелник.В село Пирин успях да заснема, запозная и поговоря (точно в този ред) с една възрастна жена.


В търсене на есенни цветове Октомври се пуснахме по Искърското дефиле .



Краят на Ноември помръзнах малко по софийските улици и площади.



 Явно Ноември ми беше на вълна нощни снимки и отделих и малко време на Автомагистрала Тракия.



Годината завърши с една бърза еднодневна разходка до Вили Костенец.



Това беше от мен за старата 2011, вече я оставям официално зад гърба си и започвам с кроенето на планове за новата 2012.
Чао за сега...

Няма коментари:

Публикуване на коментар