вторник, 4 септември 2012 г.

Залез край Созопол




Созопол се оказа първата ни спирка по Черноморието.По точно къмпинг Каваци бе първа спирка, но до Созопол ме доведе остров Св.Иван.От доста време ми се въртеше точно определен кадър в синия час с камъни на преден план и остров в далечината.В крайна сметка кадъра не се получи, но попаднах на много приятен залез.




Това е островчето за което дойдох.Оказа се доста по-малко от очакванията ми.






И един вертикален кадър от същото място.Зная че вертикалното кадриране при пейзажите не е много препоръчително, но на мен специално ми е любимо.
  






Ако знаех, че това ще са последните облаци които ще видя в следващите седем дни, може би щях да избера друго място за снимки.Но сега като гледам последната снимката, се чувствам доволен и се радвам, че успях да изтърпя няколко часа размотаване в бутаницата на претъпкания Созопол в очакване на залеза.





В края на следващите няколко публикации ще опитам да дам и малко информация за къмпингите, които посетихме.Правя го, защото аз самия не успях да намеря никаква преди да ги посетя.



Къмпинг Каваци:

Къмпингът се намира на около километър-два непосредствено след Созопол.Има доста сянка и е подходящ за палатки.Местата за посетителите са направени във вид на сепарета, заградени тристранно от плътни храсти с височина около 1.5 метра.Това разделение на местата ми се стори хубаво, но според мен е подходящо само за палаткуващи (каквито са повечето туристи тук). На хората които идват с каравана, пред която слагат навес, пред който разпъват шатра, пред която слагат маси и си паркират колата може би им се струва не достатъчно.Има възможност за осигуряване на достъп до електрическата мрежа.Баните и тоалетните не са в особено добро състояние и нямаше момент в който да има топла вода.Плажът става и е на минута разстояние, но е доста пренаселен, но това най-вероятно се дължи и до голяма степен на курортистите от Созопол.Не забелязах да има комари.

И сега цените:
За двама души в палатка платихме 23 лева и някакви стотинки.
6 лева за палатка
6 лева на човек
5 лева ако искате да си вкарате колата в къмпинга.Ако не желаете, паркинга отпред е 3 лева :)
И около 20 и няколко стотинки на човек за туристическа такса.

Няма коментари:

Публикуване на коментар