неделя, 21 октомври 2012 г.

Изгрев от плажът край къмпинг Китен



Този плаж бе прекалено близо до мястото на което нощувахме, а това дърво бе твърде интересно за пропускане.Въпреки, че се очертаваше поредният банален изгрев ми оставаха само още две сутрини на морето и това за пореден път ме изкара от палатката в пет часа сутринта.





Тази сутрин явно бях станал една идея по-рано от обикновено и бях на позиция още по тъмно.Това ми даде възможност да направя няколко по-дълги експозиции.Това ми беше сефтето с кадър над една минута.Старият ми фотоапарат, с който снимах до скоро имаше възможност за максимална експозиция от 60 секунди.




Към 5:20 едно ято с патици долетя и се настани на плажа.Същите тези патици забелязах преди няколко дни когато бях тук по залез слънце, а те тъкмо отплаваха по течението на реката.Явно идваха сутрин по изгрев и си тръгваха вечер по залез.




Патиците ми бяха доста интересни и ще се наложи да ги гледате на доста от кадрите по-долу.





Въпреки, че вдигнах осезаемо чувствителността за да увелича скоростта на затвора на фотоапарата, някои патета бяха доста активни и пъргави и движението им се размазваше на снимките, докато другите стояха неподвижни и вторачени в мен.

 



Така и не разбрах с какво се хранят, но доста бързо обходиха периметъра като се навеждаха на всяка крачка и клъвваха по нещо.





След минути целият пясък беше покрит от патешки следи, а аз се съсредоточих в появата на слънцето.



Докато правех горната снимка забелязах, че на хоризонта откъм Китен се появиха няколко рибарски лодки.Една от тях се вижда на горния кадър в ляво от слънцето.




За отрицателно време успях да стигна до раницата и да сменя обектива.Когато слънцето е близо до хоризонта се издига толкова бързо, че едва успях да направя 2 снимки с лодката на фона му. 







След като слънцето вече напече, патиците приключиха със закуската и заеха много странна поза припичайки се по средата на плажа.








Остана само още един изгрев от морето, с който обещавам да приключа това морско еднообразие, което влача от доста време.

Няма коментари:

Публикуване на коментар