вторник, 23 октомври 2012 г.

Изгрев от плажът край къмпинг Китен част II


Утрото се познава от вечерта казват хората, но това утро вечерта не го предвещаваше с нищо.Отново и залеза бе безоблачен и се бях настроил да посрещна поредното безоблачно утро.Дори мислех и да не ставам тази сутрин, но се бяхме разбрали с Георги, а аз не обичам да се отмятам.




Когато излязох тази сутрин навън бях доста изненадан.Вярно, последните няколко дни се молех за облаци ама чак пък толкоз :)




Всичко бе обвито в мъгла, а апарата ми в началото дори не можеше да фокусира.Наложи се да почакам докато стане малко по-светло.




Като по часовник стоката кацна точно в 5:20.




Отначало мислех да конвертирам всички снимки в черно-бяло, но оставих 2 без промяна, за да може да се добие представа как изглеждаха нещата в действителност.



Определено не се справих особено добре тази сутрин, но вече се бях поуморил доста от това постоянно ранно ставане и гонене на изгрев, който не ме зарадва нито веднъж през тези осем дни прекарани на морето.От друга страна вече сме в пикът на есента, която честно казано започна леко, по-леко да ми се реваншира за постното лято.


Няма коментари:

Публикуване на коментар