понеделник, 17 септември 2012 г.

Река Караагач и изгрев от скалите край къмпинг Юг

Къмпинг Юг бе втора спирка по южното Черноморие.Тук не ме доведе нищо конкретно.Просто мястото ми бе похвалено от един колега и реших да го опитам.В последствие се оказа, че той ми е хвалил къмпинга на Китен, но това не е от голямо значение.




Малко преди разклона за къмпинга, вниманието ми бе привлечено от устието на река Караагач и в този момент разбрах къде ще бъда по залез.За съжаление това беше поредния без облачен ден и на небето не се случи нищо интересно.




Утрото ме посрещна с добрата компания на Георги с който тъкмо се запознах и нито един облак в небето.




Свикнал съм да снимам сам и до сега не бях снимал редом с друг фотограф, оказа се доста по-приятно.Друго си е с компания, може да обмениш опит, гледна точка или просто някоя друга дума за да се мине време.




За съжаление Георги не се задържа много дълго.Дъщеря му бе прекалила предната вечер със снимките и му беше оставила батерия за 4-5 кадъра.Гаден номер :) , но той бе достатъчно бърз и отиването до караваната и частично зареждане му отнеха не повече от 15- 20 минути.В първия момент ми беше малко смешно, но като си спомних, че преди няколко дни аз самият се връщах 100 километра заради забравен статив...






Таях големи надежди за бурно море с големи вълни и бързо отдръпваща се вода от скалите, но уви.






Отново ще завърша с малко информация за Черноморските къмпинги.Този път къмпинг Юг:

Намира се на километър-два след разклона за Китен непосредствено след река Караагач.Има табели и не може да се обърка.Разположен е в рехава горичка непосредствено над плажа.Няма обособени места за настаняване, а е на принципа където ти хареса.Има лесен достъп до електричество и вода.Баните и тоалетните са в перфектно състояние и нямаше момент в който да няма топла вода.Плажът е на по малко от минута разстояние, приятен е и не много населен.Единственото нещо, което мога да отчета като минус са многото и кръвожадни комари от които спасение няма.

Цените:

За двама души в палатка платихме 20 лева на ден
7 лева за палатка
6.50 лева на човек
Автомобилът си влиза в цената


Няма коментари:

Публикуване на коментар