понеделник, 31 декември 2012 г.

2012

Дойде време и за обзор на годината.За разлика от 2011, този път успях да направя една пълна фотографска година.Това нямаше и как да стане през 2011, поради факта, че до средата й нямах фотоапарат и никога не бях имал :)

Януари месец не бе особено продуктивен, но все пак успях да се отчета с една бърза разходка в ниските части на Рила и по-точно в района около Костенски водопад.


Февруари остана като дупка и затова минаваме направо на Март, който започна с една лека разходка в покрайнините на София и района на с.Балша.И продължи с едно по-сериозно ходене, в двуметровите преспи на Витоша.




Април не донесе нищо особено и дори бих могъл да го пропусна с чиста съвест, но все пак ще го спомена заради перипетиите си около река Марица.




Май започна много приятно, с мъгливо време в Рила.




Продължи с едно над 20 километрово трамбоване във Врачански Балкан.




И завърши край водопадите Бовска Скакля и Скаловитец в Рила.






Началото на Юни бе съпроводено от качване на Черни връх през Железница.А до края на месеца снимах основно в района на град Костенец.








Юли ни изненада с поройните си дъждове.Кофти е, че те съвпаднаха с първото ни спане на палатка, но пък изкарах някой и друг кадър, които компенсираха дискомфорта.



С доста амбиции и вече собственик на огледално рефлексна система, Август се отправих към Страшното езеро в Рила, но объркване на пътя ни отведе под връх Мальовица и Еленски езера.




Края на Август започна една морска одисея, публикациите от която влачех до края на Октомври.




Посетих страхотни места, но времето край морето определено не беше с мен.Все пак успях да направя няколко снимки, които се наредиха сред любимите ми.




Най-накрая успях да се изкача и на връх Белмекен, на който се точех от няколко години.




Октомври и Ноември покрих с кадри от Родопи, когато късмета меко казано беше с мен и хванах мечтани фотографски моменти и условия.







Ноември ме изненада приятно и с третото ми място в един от конкурсите на списание Фотомания.



Като малко след това през декември успях да дублирам успеха в следващия брой.




Последваха няколко опита да хвана закъснелите есенни цветове в Рила и Средна гора.




Колкото и да ми се искаше да бележа края на годината с нещо снежно, се наложи да я завърша с гъбената ми колекция от Бов-ския регион.




Общо взето така се развиха нещата от тази година.За следващата ми се иска да си пожелая предимно здраве, както на себе си така и на всички Вас.И може би малко повече и по-добри планински кадри, които тази година ми бяха в главата, но липсват.

1 коментар: